Reklamní spot na Škodu Fabii, ve kterém cukráři vytvářejí sladkou a krásnou maketu ve skutečné velikosti, získal Zlatého lva z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes. Je to značně nepochopitelné, neboť sama reklama působí dojmem, jako by byla z programu americké televize šedesátých let, v četně oceněné hudby. Možná že pokud by se jednalo o vůz určený pro starší generaci, dalo by se pochopit, proč škodovka souhlasila s tímto unylým spotem. Ale mám za to, že Fábie (už díky svým minirozměrům) je spíše pro mladší a střední generaci, kterou asi automobilový dortík nenadchne.
Škoda jako jedna z mála tuzemských společností používá pro výrobu reklamních spotů zahraniční reklamní společnosti, neboť se podle jejich slov umějí "lépe odvázat". O lvy se v Cannes ucházelo 69 tuzemských prací, žádná však neuspěla. Asi nebyli tak "propečené", jako toto video. S chutí do toho!
Dva roky jej věznili pastora Hyeon Soo Lima v Severní Koreji, nyní se
vrátil do Kanady
-
Odsoudili ho na doživotní nucené práce za údajné protistátní aktivity.
Mississauga. Kanadský pastor Hyeon Soo Lim, jehož věznili více než dva roky
v Seve...
před 6 lety