Famyzdat.info - fámy z dat

Odkazují na mne:

Brad a Angelina chtějí všechny!


Ano. Jedná se samozřejmě jen o moje vnitřní pocity, nemohu se však ubránit této asociaci. Krásný Brad Pit, miláček všech žen (to lze pochopit) a ošklivá Angelina Jolie.

Jářku viděl jsem to děvče už několikrát na filmovém plátně a musím říct, že krásy mnoho nepobrala. Nemyslím to jako výčitku. Třeba je chytrá, nebo dokonce moudrá, nebo má nějaké úplně jiné vlastnosti, o kterých vůbec nevím. Co také můžu vědět o někom, kdo žije tisíce kilometrů ode mne a o kom se dozvídám jen zprostředkované informace od popletených a zištných novinářů.

Kupříkladu ale vím, že je to žena, která neváhá adoptovat větší než malé množství dětí. Nevím tedy jestli je to štěstí, být adoptován někým, kdo je celebrita z povolání, ale budiž. Záslužné to určitě je. Alespoň v případě, že si představíme, že pokud by dotyčná děcka Angelina neadoptovala, skončily by v rukách odporných pederastů, případně by zemřely hlady. Možná by mohly dostat nějakou ošklivou chorobu, jak už to u chudých (ne že by to nebyla většina) bývá. Z tohoto hlediska je jistě záslužné, ono adopční šílenství, které Angelina prožívá. Předpokládám, že i když na ta děcka moc času mít nebude, zaplatí jim nějakou solidní chůvu, která se o ně postará. Peněz na to snad mají dost.

V poslední době se ovšem množí v bulvárních plátcích nářky nad tím, že svým dětem ona nevyrovnaná dvojice Krasavce a Zvířete upírá televizní zábavu.

V dnešní době upírat televizní pořady svým dětem, to je téměř obscénní chování. Vždyť televizní přijímač je spíše jakýmsi pomocníkem v tom, jak připravit naše potomky na svět okolo nás.

Takže z informace, že Krasavec a Zvířátko omezují obzory svých adoptivních dětí nedostatkem televizní zábavy je nám prezentována jako zhoubná vlastnost. Dozvídáme se, že je to vlastně proto, že chtějí zamezit svým dětem, aby viděly televizní reklamy (jak nepochopitelné!), ovšem ne proto, že televizní reklama sama o sobě je to nejhorší vymývání mozků jaké lze na obrazovce zpozorovat, ale hlavně a především proto, aby ušetřili. Pokud prý děti neuvidí reklamy na drahé dárky, nebudou je chtít a oni tak ušetří své penízky. Jak odporné.

Dokonce mají i tu drzost, že své dárky nenakupují v drahých obchodech, ale že si je (považte!) sami vytvářejí. Brad Pitt a Angelina Jolie jsou prostě blázni. Brad Pitt a Angelina Jolie jsou podivíni. Možná bychom mohli ještě říci skrblíci. Vždyť mají miliony. Proč nechtějí svým dětem kupovat drahé hračky, jak se patří?

Blíží se vánoce. Jsou to časy dárků a konzumního šílení. Člověk většinou prochází určitým vývojem. Od dětského přijímání, radosti z darovaného, radosti z nového, radosti z vlastnictví, vzhůru k radosti z obdarování, radosti z radosti jiných, až k pocitu, že dělat radost tím že někomu něco dám, nebo dělat sobě radost tím, že něco dostanu, je pocit, který je třeba také překročit, neboť radost není dobré očekávat či dávat. Radost je dobré žít.

pridej.cz

Seznam blogů

Kontakt na redakci

Pokud by nějaký konkrétní článek svým obsahem poškozoval vaši osobnost, kontaktujte redakci a článek bude stažen.

Spoléháme se na čtenářovu inteligenci a věříme, že je v jeho silách pochopit mírnou nadsázku.

Přidej

Poslední články

Blesk.cz - Showbiz

Pikant - pikantní bulvár

Revue o životě slavných

Celebrity jak je neznáte

Super klepy

Z Novy

Politický Šíp

Šíp - Zprávy

OSEL.cz

Poslední komentáře

Bulvární hledání

Co všechno na internetu hledají uživatelé, kteří touží po informacích lehce nad prahem vkusu a společenské etiky?

Zde jsou slova, která zadávají při vyhledávání a která je na tyto stránky často přivedou:

lap hu
mai nap
keresés
kiemelt
új
friss
linkcenter
lidové noviny
oldalak
idnes cz
társkereső
témák
lap
startlap
kapcsolódó
lidove noviny
mf dnes
blesk cz
ajánlat
újság
bulvar gazetesi
hirdetés
kereső
külföldi
tipp
hírek
további
egyéb
blikk hu
seznam cz
hu
mai lap
linkek
kutya
állás
hogy
csak
már

vagy
zene
nem
egy
miskolc
szines
oldal
könyv
képek
kép
volt
meg
fórum
lányok
lidovky
idnes
blesk
és
noviny
ingatlan
minden
0086
dnes
ha
szex
zprávy
blikk
az
cz
ki
sk
játék
ez
seznam
térkép
hírkereső
képeslap
je
kft
ako
od
magyar
şok
tan
mp3
budapest
október
magazin
gazetesi
pre
letöltés
gazete

Někdy není souvislost mezi tím co dotyčný hledá a tím co nalézá. Což tak trochu připomíná i naši životní cestu.
V každém případě vyhledávání výrazů, tedy dovednost toho, jak se co nejrychleji a nejefektivněji dopracovat k relevantním výsledkům našeho zájmu, je vlastní mizivému procentu populace. Zdá se že je k tomu zapotřebí něco více než jen paměť, což je jediné měřítko inteligence dnešního mladého člověka. Možná ale že nejen mladého. Paměť však lze nahradit. Skutečnou inteligenci však bohužel nahradit nelze. A tak nezbývá než i nadále sledovat a hodnotit slova, která vedou klikatou cestu své tvůrce k neznámým cílům.

Návštěvnost